Tule jumal appi

14 nov.

Delfi uudis

Küll on ikka hea, et lapsed varsti kooli lõpetavad ega pea – loodetavasti – selle jama all kannatama. Religiooniõpetus? Mingi sotsiaalministeeriumi tibi tuleb ja räägib asjadest, millest ta halligi ei tea ja mis teda ka ei huvita, mistap ta ka teada ei saagi.
Ah jah, kui keegi veel juhuslikult ei tea, ma ise pean ennast kristlaseks. Ja just sellepärast ma kurjaks lähengi. Tule, kurat, appi… Kuidagi oleks tabatav, kui usust räägiks vaimulik – olgu ta siis mis religioonist tahes. Tema teab asja. Ehkki ma ise olen õigeusklik, poleks mingit muret, kui teaks, et nt isa Vello, st Vello Salo (ülitark ja hea inimene, andku Issand talle tervist) mu lastele väheke usuõpetust jagaks, külgi mööda see maha ei jookseks. Või rabi Rafail Beltšikov (ülitark ja hea inimene, andku Issand talle tervist). Või sõber Jaan Jott ehk isa Sakarias. Või kes vaimulik tahes, olgu või imaam… aus moslem, ma usun, seletaks kristluse paremini ära ja vastupidi kui mingi sotsiaalsitapea.

Lisa kommentaar

