Midagi imelikku on juhtumas

7 veebr.

Öeldakse, et üks kord on juhus, kaks korda kokkusattumus, kolm korda on tõsi. Vaat, nüüd on kolmas kord juhtunud see, et mu kõige värskem postitus kaob ära. St, ta säilib pealkirjana rubriigis “Värskemad postitused” ja, kui sellele klikata, on loetav, aga nö päises tekstina ei püsi. Ja seda juhtub nende postitustega, kus ma lämisen riigivaenulikku juttu. Loomulikult otsin lohutust asjaoludest, et esiteks olen ma IT-ioot ja muidu saamatu ning teiseks oma süvenevast paranoiast kõige ümbritseva suhtes. Aga imelik see tundub. Eriti kuna ma tean vähemalt üht IT-mehikest, kes soovib kogu hingest, et ma oleks surnud ega seisaks tema õnnel jalus.

Lisa kommentaar

