Tore mainehävitus

15 sept.

Igaüks, kes on maantee ääres kusel käinud, märkab, et prahti on nagu muda kõigile talgutele vaatamata. Sellega harjub, tõmbad aga püksiluku kinni, ronid autosse tagasi ega isegi mõtle sellele.
Kuskil külavahel aga paistab praht valusamalt silma. Ja sellel prahil on jutt rääkida. Esiteks muidugi see jutt, et prahi, vaesekese – milles õnnetu kohvitops süüdi on – teeäärde viskaja on ikka üks ropp inimene küll. Teise loo aga räägib kaubamärk, mis prahi küljes. Ehk siis: selle kaubamärgi tarvitajate hulgas on neid tolguseid, kes suvaliselt teiste aiaäärde sitta pilluvad. Mida saab isegi niimoodi laiendada, et nt teatud automargi tarvitajate hulgas on neid, kes sõeluvad mõttetult või pargivad rõvedalt. Mis just märgile hästi ei mõju, ma arvan – ehkki, jällegi, märk ise pole milleski süüdi.
Natuke hiljem: muidugi tekkis lollakas mõte tekitada valikuline prügiettevõte, pakkudes teenust – korjame ära sinu kaubamärgiga prahi, et jätta su kundedest paremat muljet… 🙂

Advertisements

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: