Seagripi paanika

10 nov.

Eile tuli teade, et Reaalkoolis seagripp.
Mul seal kaks last.
Mina neilt küsima: mis värk, kool kinni, karantiin, kõik reaalikad õnnest laes?
Ei, ütlevad lapsed, ainult soovitus koolilt, et kui on ikka haige tunne, ära punnita kooli tulema.
(mille puhul tuleb Reaalkoolile au anda, sest see on igati mõistlik soovitus, parem üks päev põdeda kui pärast seitse pikali olla)
Mina ilkuma: noh, teil nüüd haiglane tunne keres, eks?
Lapsed vastu: Reaalis on puudumine rängem kui kooliminek, sest kõik tuleb ju järgi teha.
Järjekordselt – lastega on mul hullumoodi vedanud.
Ja seagrippi ma ikka ei usu.

Üks vastus to “Seagripi paanika”

  1. rahvusloom november 10, 2009 kell 5:20 p.l. #

    gripi äratundmine süptomite järgi:
    köhid – tavaline
    röhid – sea

Lisa kommentaar

