TMK

9 aug.

Oma nüüdseks juba pika, ent sisutu elu jooksul olen ikka mõnisada intervjuud teinud. Umbkaudselt ükspäev arvutada püüdes – 300 ehk? Võibolla rohkem, võibolla vähem.
Nii et harjutatud peaks olema. Mõni on hästi välja ka tulnud, nagu mõni on öelnud, mõne man on endalgi olnud mõte, et näh, päris hästi kukkus välja.
Ometi kukun iga kord kummuli, kui TMK vjuud loen – mina olen ikka hale konn, saamatu sitt, muidu jobu. Käpard.
Need on nii head, ausalt.
Eriti arvestades, et ma pole ülepea TMK lugejatüüp ju. Muusikast ei tea halligi. Teatrist on ammu eemale hirmutatud. Kino on nii pagana kallis lõbu, et odavam tuleb osta film, millest tead, et on hea või mida usaldusväärsed sõbrad heaks julgevad kiita.
Mistõttu pahatihti on TMK intervjueeritav mulle pehmelt öeldes tundmata suurus. Aga – mulle seletatakse vjuu käigus ära, kes, miks, mida, kuidas, millal, kus. Nii et saan miskit teada ja mõnus on lugeda ka. Eritore, et need on meeldivalt pikad vjuud.
Nii et imetlus, lugupidamine ja muidugi kadedus, kollane nagu maakana muna kollane.

Lisa kommentaar

