Tulin kapist välja

15 sept.

Ehk mõtlesin ette võtta enda töötuks registreerimise.
Viga.
See osutub niivõrd keeruliseks – mult nõutakse seitsmest (see pole sõnakõlks või kujund, ongi seitse) putkast tõendi võtmist, et ma seal ei tööta!
Mis teeb töötuks saamise keerulisemaks ettevõtmiseks kui mingi hale tööotsimine, tundub.
Aga eks ma ole leplik ja pane vaimu valmis, et mind töötuks ei võeta. Konkurents on liiga tihe…
Heh.

5 kommentaari to “Tulin kapist välja”

  1. wildikas september 15, 2010 kell 11:03 e.l. #

    Leidsid ka, sügis saabus, rändlindude minemise I ning töötute tulemise II laine.
    Nüüd tuleb oodata pea kevadeni või hullemal juhul ajani kui seegi mass arvelt maha lükatakse, siis võib jälle löögile saada.

    Mitte, et ma nüüd täpselt teaks, mul on puht kiusu pärast plaan end arvele võtta, seda varsti umbes kümnendat aastat järjest, aga tõepoolest, tundub kuidagi tülikas. A ükskord teen ma seda nii kui nii!

  2. wildikas september 15, 2010 kell 11:04 e.l. #

    /leidsid ka AJA/ pidi see olema.
    (Esimene kohvitass alles poole peal, sry.)

  3. Ulmeguru september 15, 2010 kell 11:20 e.l. #

    Huvitav, mul küll selliseid tõendeid vaja ei läinud…

    Riigilt ma enam raha ei saa, aga töötu olen kiusu pärast edasi, sest tööd mul ju pole…

    Riigile on ju jube kasulik, et kui poole aasta pärast igasugu rahade maksmine lõpetatakse, siis enamus inimesi ei viitsi enam end kord kuus tööbörsil niisama näitamas käia ning kui kohal ei käi, siis sa töötu pole ja statistika läheb niimoodi üsna kenaks…

  4. wildikas september 15, 2010 kell 11:48 e.l. #

    Õnneks peetakse meil mitut stati, Töötukassa oma on neist mõttetuim, aga riigile meelepäraseim.
    Täpseimat arvu ei ütle meile keegi, mille saaks kui keegi viitsiks avalikult ja arusaadavalt lahterdada neid puha sissetulekuta, x-tuludes (rendi-, väärtpaberi-, dividendi-, misiganes tuludest) elatujad, tööl käijad ja muud kirjut loomaaeda, a statistikaamet käib kah, enam-vähem.

    http://www.stat.ee/index.php?id=37839&highlight=t%C3%B6%C3%B6ga,h%C3%B5ivatud

  5. Tann september 21, 2010 kell 9:19 p.l. #

    Ma vist panen kah ennast statistilise keskmise jaoks kirja.Pole siin midagi roosade prillidega riigiisadel gorilla kombel rusikaga rinnale taguda ja möirata kui ropphea riik, veel ropp-parema juhtimisega me oleme.Ime,et meil ei nõuta veel teiste riikide juhtidelt meie riigiisade ees kummardamist…

Lisa kommentaar

