“Maxima” tegi rääbakale märkuse

25 nov.

Üleeile tehti kuskil Maardu-Pirita piiril uus “Maxima” lahti.
Mina ei teadnud sest midagi, mõistagi.
Õhtul aga helistab naaber ja arvab, et vaja oleks uurida värsket selvekauplust – kuuldavasti olla müügivõrkudesse paisatud suuremas koguses odavat tšehhi õlut.
Enamik inimesi hüppab miskipärast tšehhi õlle peale lakke, mind jätab külmaks. Mingi nõukaaegne poosetamismärjuke… mitte et ta hea poleks.
No sõidame siis.
Siseneme kaubandusvõrku, mis muidugi kubiseb kodanikest, õhtune aeg.
Töllan seal… koputatakse õlale ja turvas hakkab seletama, et, kurat, pühi jalgu või midagi sellist.
Eks ma olnud kaunis küll. Katkise lukuga makroflexine jope, sitased dressid, sitased kummikud… viitsin ma jee külapoodi minekuks lipsu otsida. Ja üldse, neil on seal kõigile selja peale kirjutatud: küsi julgesti, ma võin aidata… Ma polnud ju midagi küsinud!
Aga enne kui jõuan seletama hakata, et, vabandust, ma kohe koristan oma rääbaka olemise siit ära ega rüveta teie kaunist poodi, ütleb turvade pealik või kes, et: seda meest ma olen näinud, temaga on kõik korras.
Ostsin siis õlled, on head küll, sõitsime tagasi.
Eh, poeavamine teeb inimesed ikka nii püüdlikuks… hoiatagu teinekord sildiga, et: rääbak, ära tule!

Lisa kommentaar

