Istun premobiilses ajastus ja pole hädagi

14 dets.

Ehk pole ikka veel viitsinud oma jooksuläinud debiiltelefonile järgi minna. Ma niikuinii nii sitt helistaja, et hakkan juba mõtlema, et ehk peakski ta’st ära loobuma. Omal ajal said ju inimesed hakkama. Muidugi kaks häda, et vahel on abiks ja teine, et ei tahaks oma kasutatud numbriga kellelegi inimesele tülinat kaela tõmmata. Nimelt mul oli kunagi hüpersuperpeen number, sihuke, mille järgi võis oletada, et olen üks Eesti mobiiliomanike esimese 10 000 seast. Aga siis jooksin EMTist sita teenindaja pärast ära. Hiljem kuulsin, kuidas mees, kes minu numbri võtnud, rõõmustanud ka, et lahe nummergas. Kuid rõõm läks ruttu üle, kui hakkas tulema jou-mees tüüpi kõnesid, koguni mitu aastat.

2 kommentaari to “Istun premobiilses ajastus ja pole hädagi”

  1. Larko detsember 15, 2010 kell 7:18 e.l. #

    Kui Sulle seda laadi kõnesid laekub, siis ongi moblast loobumises jumet 🙂

    Ise olen antud riistapuust juba kuuendat aastat vaba. ja ülimalt rahul. Asjad saavad interneeduse lahkel abil aetud ja keegi mind suvalisel hetkel ei sega. Täitsa mõnus on niimoodi elada.

  2. Poni ise detsember 18, 2010 kell 4:14 p.l. #

    Eh, pole neil kõnedel häda midagi, lihtsalt võõrale inimesele on need tüütud ja imelikud. Õnnetuseks mul ju telefon igasugu lollides niiöelda salaandmebaasides… ehkki ta tegelikult on alati avalik olnud.

Lisa kommentaar

