Vapustava projektijuhtimise töömailt

1 aug.

Reede. Telefon. Tule saatesse, “Suvel võib” on nimi, teema on inimkatse suitsetamise mahajätmiseks. Et valid mingid abivahendid jne.
Mina lustiga nõus, valisin külma kalkuni. Ise mõtlesin, et saan otse-eetris jaurata, et see on ainuke viis, kõik muu, plaastrid ja nikotiinikondoomid (!), mis ka olla olemas, on jama. Niikuinii hakkan uuesti… mis see nädal on.
Tegevuspaik Türisalu pank. Et tulgu ma kohale 18.30.
Ma küsima, et ei tea kuidas, aga sellele polnud nad vist mõelnud. Et ehk ma saan kuidagi ise…
Jutt jäi, et helistan siis täna, kuda ja mis.
Vaatab siis tartlane kaardi pealt, et kusse pank on… no ikka väga kaugel.
Hakkan täna helistama – teate, muretsege nüüd natuke ise ka, kuidas loll saatesse ja pärast ära saadakse.
Piikspiikspiiks, mis tundus, nagu vajutataks kõne ära. Kolmel katsel.
No… ju siis tuli antismoke jälle vahele, keelas teema ära.
Täna aga 19.20 ehk 10 minutit enne otsesaate algust ärev tibi telefonis: kaugel olete? Kusjuures tükk aega läks, enne kui aru sai, et 50km linnulennult on väga kaugel…
Siis helistab teine tibi: kas me võime öelda, et teie jätate külma kalkuni meetodiga maha?
Mina ütlesin, et ega ikka või küll (raisk!). Pärast näeks see välja, et mina ei viitsinud kohale tulla…
Kuradi geniaalsed projektijuhid on telepurgis. Seletavad veel, et oi, meil läks natuke sassi, raske päev, palju inimesi (!) edasi-tagasi vedada…
Ja – et midagi tegemata ei oleks jäänud – pärast saadet helistavad veel nõudliku häälega: kus jäid?
Nagu ma töötaks seal.
Eh, alati, kui mul kõva hääl välja tuleb, on pärast piinlik.

2 kommentaari to “Vapustava projektijuhtimise töömailt”

  1. offf august 2, 2011 kell 10:14 e.l. #

    Kuratsedateab. Ma kasutasin plaastrit ja õgisin Rakvere lemmikpeekoniga võileibu. 40 kilo võtsin juurde, aga suitsuisu pole tagasi tulnud. 4jas aasta juba.

  2. Poni ise august 2, 2011 kell 12:54 p.l. #

    Ma jätsin kunagi neljaks kuuks maha. 28 kilo tuli manu, siis hakkasin uuesti, aga ainult 10 tuli uuesti maha.

Lisa kommentaar

